JYTY Sibbo Sipoo

[1-10] [11-15]
Syyskokous 2022 pidettiin 16.11 Lilla Villanissa Nikkilässä. Höstmötet 2022 hölls 16.11 på Lilla Villan i Nickby i litet men glatt sällskap.
​Ammattiliitto Jytyn liittovaltuusto hyväksyi kunta-alan neuvottelutuloksen tiistaina 7. kesäkuuta. Myös muut sopijajärjestöt hyväksyivät neuvottelutuloksen, joten uudet kunta-alan virka- ja työehtosopimukset ovat astuneet voimaan. Kunta-alan virka- ja työehtosopimusten sopimuskausi on 1.5.2022 – 30.4.2025.
​Ammattiliitto Jytyn liittovaltuusto hyväksyi kokouksessaan 7. kesäkuuta kunta-alan neuvottelutuloksen. Samalla Jytyn julistama kunta-alan ylityö- ja vuoronvaihtokielto päättyy välittömästi kaikilla kunta-alan sopimusaloilla (KVTES, OVTES, TS, TTES, SOTE-sopimus).
Ammattiliitto Jyty julistaa uuden ylityö- ja vuoronvaihtokiellon kunta-alalle 21.-27.3 Fackförbundet Jyty utlyser övertids- och skiftbytesförbud för kommunsektorn 21.-27.3
25.3.2021 kl 18:00
Kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) neuvottelutulos hyväksyttiin torstaina 28.5.2020.
Vårmötet 2020 är nu avklarat på distans. Kevätkokous 2020 on nyt hoidettu etäänä.
Vårmötet 2020 hålls undantagsvis på nätet i år. Kevätkokous 2020 pidetään poikkeuksellisesti verkossa tänä vuonna.
På grund av rådande situation med COVID-19 (Coronavirus) och i enlighet med regeringens linjedragning angående begränsande av offentliga sammankomster med fler än tio personer har Sibbo Jytys styrelse beslutat att flytta fram vårmötet till ett senare tillfälle. Föreningens medlemmar meddelas i god tid om den nya tidpunkten. COVID-19:n (Coronavirus) takia vallitsevan tilanteen vuoksi ja hallituksen linjan mukaisesti yli kymmenen ihmisen julkisten kokoontumisten rajoittamisesta on Sipoo Jytyn hallitus päättänyt siirtää kevätkokousta myöhemmäksi ajankohdaksi. Yhdistyksen jäsenille ilmoitetaan hyvissä ajoin uudesta päivämäärästä.
RSS ATOM